Welkom!

Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.

Help ons door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
Deze hinderlijke boodschap zal dan verdwijnen. Bedankt!
Bobbejaanland

Bobbejaanland maakt reclame voor kapotte virtual reality-achtbaan

10-07-2018, 13:43 uur | Reacties

Er wordt nog steeds reclame gemaakt voor de kapotte virtual reality-achtbaan van Bobbejaanland. In zowel Nederland als België hangen nog op veel plekken grote reclameposters voor 'The New Dreamcatcher Virtual Reality Coaster'. Ook op verschillende tv-zenders wordt de attractie gepromoot.

De virtual reality-versie van de achtbaan Dreamcatcher opende op 23 juni. Enkele dagen later werd de virtual reality-beleving weer verwijderd vanwege technische problemen. De brillen vertoonden gebreken. Sindsdien zoekt het pretpark naar een oplossing, maar de reclames zijn ondertussen nog gewoon te zien.

ZIE OOK: Bobbejaanland stopt weer met virtual reality-achtbaan

"We kunnen de reclamecampagne op dit moment helaas niet meer terugtrekken", legt een woordvoerster uit. "We communiceren wel bij de ingang dat de VR-toepassing niet actief is. De achtbaan zelf is dat gelukkig wel." Bobbejaanland hoopt dat de virtual reality-ervaring volgende week weer in gebruik genomen kan worden.

ZIE OOK: Bobbejaanland neemt nieuwe virtual reality-achtbaan in gebruik

Reacties