Bobbejaanland

Bobbejaanland maakt reclame voor kapotte virtual reality-achtbaan

10-07-2018, 13:43 uur | Reacties

Er wordt nog steeds reclame gemaakt voor de kapotte virtual reality-achtbaan van Bobbejaanland. In zowel Nederland als België hangen nog op veel plekken grote reclameposters voor 'The New Dreamcatcher Virtual Reality Coaster'. Ook op verschillende tv-zenders wordt de attractie gepromoot.

De virtual reality-versie van de achtbaan Dreamcatcher opende op 23 juni. Enkele dagen later werd de virtual reality-beleving weer verwijderd vanwege technische problemen. De brillen vertoonden gebreken. Sindsdien zoekt het pretpark naar een oplossing, maar de reclames zijn ondertussen nog gewoon te zien.

ZIE OOK: Bobbejaanland stopt weer met virtual reality-achtbaan

"We kunnen de reclamecampagne op dit moment helaas niet meer terugtrekken", legt een woordvoerster uit. "We communiceren wel bij de ingang dat de VR-toepassing niet actief is. De achtbaan zelf is dat gelukkig wel." Bobbejaanland hoopt dat de virtual reality-ervaring volgende week weer in gebruik genomen kan worden.

ZIE OOK: Bobbejaanland neemt nieuwe virtual reality-achtbaan in gebruik

Reacties