Welkom!

Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.

Help ons door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
Deze hinderlijke boodschap zal dan verdwijnen. Bedankt!
Efteling

Reclamebureau plakt stickers in de Efteling

12-03-2018, 20:16 uur | Reacties

Medewerkers van een Amsterdams reclamebureau hebben de Efteling ongevraagd volgeplakt met stickers. Op talloze plekken in het attractiepark zijn felgekleurde stickers van de firma 'Buutvrij for life' verschenen. Het bedrijf hield eerder deze maand een teamuitje in de Efteling.

Het logo van het reclamebureau kwam terecht op palen, muurtjes en hekken. Ook de vrije val van Baron 1898 werd niet gespaard. Eén plakkaat belandde zelfs op een vliegend tapijt in Fata Morgana. Intussen zijn de meeste stickers weer weggehaald door Efteling-personeel.

ZIE OOK: Efteling-bezoekers plassen wachtrij Symbolica onder

"Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen hier blij mee is", vertelt Buutvrij for life-eigenaar Reuben Alexander aan Looopings. "Maar het is bedoeld als een positieve actie, eigenlijk als een compliment. Niet als vandalisme."

Hij weet niet hoeveel stickers er precies zijn geplakt. "Het is voor ons een soort traditie, overal waar we komen. Daarom heb ik altijd een stapeltje stickers in mijn achterzak. Ik heb er zelf maar één geplakt in de Efteling, maar we waren met een team van jonge enthousiastelingen en het werkt erg aanstekelijk."

Alexander zegt bereid te zijn om de resterende stickers weer weg te halen. "Als we met het hele team gratis naar binnen mogen. Ik vind de Efteling namelijk tyfusduur."

Buutvrij for life werd eerder ingehuurd door firma's als Tony's Chocolonely, Miele, ING, bol.com en het Stedelijk Museum Amsterdam.

ZIE OOK: Kinderen bekladden wachtrij Efteling terwijl moeder toekijkt

Reacties