Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Walibi Holland

Nieuwe campagne: 'Walibi is geen attractiepark'

03-04-2017, 16.39 uur

Walibi Holland is geen attractiepark. Dat beweert het attractiepark in een persbericht over een nieuwe campagne, die vandaag gelanceerd wordt.

"Walibi is geen attractiepark, maar een plek waar je geconfronteerd wordt met wie je echt bent", schrijft het pretpark zonder blikken of blozen. "Angstaanjagende hoogtes, gevaarlijke drops en gierende kurkentrekkers zetten niet alleen letterlijk je wereld op z'n kop, maar brengen je ook dichter bij jezelf."

Om de nieuwe slogan 'Dare to get Real' kracht bij te zetten, werd ook een bijbehorende tv-commercial ontwikkeld. Daarin is te zien hoe verschillende jongeren tegen een grijze achtergrond een adrenalinekick krijgen. Ondertussen spreekt een voice-over zweverige teksten uit, zoals: "Wie met opgeheven hoofd de confrontatie aangaat, weet: je komt er altijd sterker uit."

Walibi-directrice Mascha van Till is trots op de campagne. "Walibi is in de loop der tijd een cool park geworden dat zijn gelijke niet kent", zegt ze.



Meer Walibi Holland
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings op Twitter
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be