Nieuwe campagne: 'Walibi is geen attractiepark'
03-04-2017, 16.39 uur
Walibi Holland is geen attractiepark. Dat beweert het attractiepark in een persbericht over een nieuwe campagne, die vandaag gelanceerd wordt.
"Walibi is geen attractiepark, maar een plek waar je geconfronteerd wordt met wie je echt bent", schrijft het pretpark zonder blikken of blozen. "Angstaanjagende hoogtes, gevaarlijke drops en gierende kurkentrekkers zetten niet alleen letterlijk je wereld op z'n kop, maar brengen je ook dichter bij jezelf."
Om de nieuwe slogan 'Dare to get Real' kracht bij te zetten, werd ook een bijbehorende tv-commercial ontwikkeld. Daarin is te zien hoe verschillende jongeren tegen een grijze achtergrond een adrenalinekick krijgen. Ondertussen spreekt een voice-over zweverige teksten uit, zoals: "Wie met opgeheven hoofd de confrontatie aangaat, weet: je komt er altijd sterker uit."
Walibi-directrice Mascha van Till is trots op de campagne. "Walibi is in de loop der tijd een cool park geworden dat zijn gelijke niet kent", zegt ze.