Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Walibi Holland

Walibi Holland vervangt 'Hardgaan' door nieuwe slogan

02-04-2017, 14.26 uur

Walibi Holland krijgt een nieuwe slogan. Het pretpark stapt af van de leus 'Hardgaan'. Vanaf dit jaar wordt de slagzin 'Dare to get Real' gebruikt. Dat bevestigen ingewijden aan Looopings. Komende week maakt Walibi de nieuwe kreet officieel bekend.

'Dare to get Real' zal de komende maanden veelvuldig voorbijkomen op social media en in promotiemateriaal.

Walibi hanteerde de term 'Hardgaan' sinds 2014. Met de leus, die vaak werd geassocieerd met drugsgebruik, probeerde het attractiepark jongeren aan te spreken.

Sinds 2015 liggen er zelfs speciale Hardgaan-condooms in de souvenirwinkels. Ook worden er T-shirts met "F#ck slow - Hard gaan" verkocht.



Bezoek onze webshop op Pretparkwinkel.nl
Meer Walibi Holland
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be