Disneyland Paris beloont creatieve filmmakers met 15.000 euro
07-01-2017, 09.52 uurBeeld: Bart Vissers
Disneyland Paris is op zoek naar creatieve filmmakers die ervan houden om zelf video's te produceren. Hobbyisten wordt gevraagd om een korte reclamespot voor Disneyland in elkaar te zetten. De makers van de drie beste video's ontvangen een beloning van 5000 euro.
"Laat de magie van Disneyland Paris op je eigen manier zien", luidt de opdracht. "Focus daarbij op de uniciteit en diversiteit van gezinnen die bijzondere momenten beleven. Elke familie is uniek en verschillend. De emoties die Disneyland tot een speciale plek maken, zijn ook de emoties die families samenbrengen."
De actie is op touw gezet via de crowdsourcing-website Userfarm, vanwege het 25-jarig bestaan van Disneyland Paris. Filmpjes moeten Engels- of Franstalig zijn en mogen 45 tot 60 seconden duren.
De uiterlijke inleverdatum is 22 februari 2017. Tot nu toe hebben 159 mensen zich aangemeld.