Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Disneyland Paris

Disneyland Paris beloont creatieve filmmakers met 15.000 euro

07-01-2017, 09.52 uurBeeld: Bart Vissers

Disneyland Paris is op zoek naar creatieve filmmakers die ervan houden om zelf video's te produceren. Hobbyisten wordt gevraagd om een korte reclamespot voor Disneyland in elkaar te zetten. De makers van de drie beste video's ontvangen een beloning van 5000 euro.

"Laat de magie van Disneyland Paris op je eigen manier zien", luidt de opdracht. "Focus daarbij op de uniciteit en diversiteit van gezinnen die bijzondere momenten beleven. Elke familie is uniek en verschillend. De emoties die Disneyland tot een speciale plek maken, zijn ook de emoties die families samenbrengen."

De actie is op touw gezet via de crowdsourcing-website Userfarm, vanwege het 25-jarig bestaan van Disneyland Paris. Filmpjes moeten Engels- of Franstalig zijn en mogen 45 tot 60 seconden duren.

De uiterlijke inleverdatum is 22 februari 2017. Tot nu toe hebben 159 mensen zich aangemeld.

Bezoek onze webshop op Pretparkwinkel.nl
Meer Disneyland Paris
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be