Welkom!

Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.

Help ons door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
Deze hinderlijke boodschap zal dan verdwijnen. Bedankt!
Plopsa Indoor Coevorden

Nederlands Plopsa-pretpark verbaasd over stortvloed aan negatieve reacties

12-11-2016, 14:19 uur | Reacties

Het Nederlandse Plopsa-pretpark Plopsa Indoor Coevorden krijgt er flink van langs op beoordelingssites. Bezoekers klagen massaal over te hoge entreeprijzen, extreem dure horeca en te weinig attracties. Plopsa zelf reageert verbaasd op de commentaren.

Als we reviewsites mogen geloven, was Plopsa Indoor Coevorden de afgelopen maanden het slechtst scorende pretpark van Nederland. "Ontzettend klein, alles veel te duur, personeel is zeer slecht, nooit meer!", schrijft Chantal op beoordelingssite Zoover. Een ander zegt: "We mochten twee heel kleine kopjes cappuccino afrekenen voor 6,40 euro. Werkelijk veel te duur."

ZIE OOK: Gert Verhulst in shock door gierige Nederlanders in Plopsaland

"Klein en belachelijk duur, ons zie je niet meer terug", luidt een exemplarische reactie. "Wat een drama", meldt Sinan. "Mijn oudste van 3 was al uitgekeken na een uur. Wij raden het niemand aan." Remco vindt het park "om te janken". "Klein! Vies! Ongemotiveerd personeel! Gewoon slecht." William somt op: "Onbeschofte medewerkers, weinig attracties, weinig faciliteiten."

"Een absoluut dieptepunt", beschrijft ene Kenneth zijn bezoek op website Tripadvisor. Caroline vertelt: "Jullie moeten je dood schamen, Plopsa. Onvriendelijke mensen, alles is absurd duur. Dit kun je echt geen pretpark noemen."

Een woordvoerster van Plopsa noemt de grote hoeveelheid kritiek "een beetje vreemd". Volgens haar blijkt uit interne enquêtes - afgenomen bij een derde van alle gasten - namelijk dat 98 procent van de bezoekers tevreden naar huis gaat. "We scoren volgens deze steekproeven vooral goed op netheid en prijs-kwaliteitverhouding."

Bovendien zouden de bezoekersaantallen goed zijn. De voorlichtster denkt dat vooral ontevreden mensen hun reactie achterlaten. "Zij schreeuwen nu eenmaal het luidst." Het Drentse attractiepark neemt de commentaren naar eigen zeggen wel serieus. "Elke klacht wordt met evenveel ernst bekeken, behandeld en beantwoord."

De zegsvrouw voegt eraan toe dat Plopsa niet alle reviewsites helemaal vertrouwt. "Wij zijn door enkele sites benaderd met een betaalplan, waarbij negatieve reviews geschrapt kunnen worden." Daar is Plopsa niet op ingegaan.

ZIE OOK: Nederlands Plopsa-pretpark schrapt 'te duur' raketijsje

Reacties
Bijdrage