Erotische datingsite adverteert boven de Efteling
Vandaag, 17.54 uurBeeld: @Mijkeyyy e.a.

FOTO'S Een erotische datingsite heeft de Efteling uitgekozen om reclame te maken. Bezoekers van het Kaatsheuvelse sprookjespark konden vanmiddag promotie voor datingplatform Novamora voorbij zien komen, in de vorm van een vliegtuig met een spandoek.
Daarop was de naam van de website zichtbaar, met de slogan "Dating vol passie!". De luchtreclame kon onder meer worden gezien boven het Sprookjesbos en het nieuwe Efteling Grand Hotel. Men koos bewust voor een zonnige zaterdag in de zomervakantie, om zo veel mogelijk aandacht te genereren.
Novamora is bedoeld voor singles en stellen van 18 jaar en ouder die op zoek zijn naar een ongebonden seksdate. Men belooft gebruikers anonimiteit, maar ze moeten wel betalen om berichten te kunnen versturen. De site, berucht om het grote aantal nepprofielen, adverteert veelvuldig op radio en tv.
Ex on the Beach
Het platform sponsort ook het controversiële MTV-programma Ex on the Beach: Double Dutch. Nu wordt er dus reclame gemaakt boven het best bezochte attractiepark van de Benelux. Dat de site uitgerekend boven een familiepark adverteert, roept vragen op over de doelgroep.