Walibi geeft exclusieve vip-ervaring weg: tot nu toe twee deelnemers
Vandaag, 15.16 uur

Walibi Holland lanceerde afgelopen week een bijzondere winactie, maar het loopt nog niet bepaald storm. Het pretpark verloot een exclusieve vip-ervaring rond de nieuwe rollercoaster YoY. Deelnemers moeten een selfie maken bij één van de twee Amsterdamse trams die in het teken staan van de dubbele Walibi-achtbaan.
Men vraagt om de foto op Instagram te plaatsen met de vermelding #walibiyoy. Wie op die hashtag zoekt, ontdekt dat er nog niet veel mensen geïnteresseerd lijken te zijn in de hoofdprijs. Sinds de lancering op zaterdag 14 juni hebben slechts twee personen de moeite genomen om een selfie met een Walibi-tram op Instagram te plaatsen.
De actie lijkt vooralsnog uit te draaien op een marketingmisser van formaat. Kennelijk is er nauwelijks belangstelling voor het vip-pakket, dat bestaat uit gratis toegang voor zestien personen, een parkeerplek, een half uur exclusief ritjes maken in beide YoY-banen en een lunch met drankjes. Meedoen kan nog enkele weken.