Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Pleasure Beach Resort

Geen Ikea-kleuren meer: Engels pretpark past nieuw logo direct weer aan

23-02-2024, 12.21 uur

Het Engelse attractiepark Pleasure Beach lijkt alweer spijt te hebben van een nieuw logo. Drie dagen geleden presenteerde het pretpark een naamswijziging en een bijbehorend beeldmerk: gele letters op een donkerblauwe achtergrond. Het ontwerp riep associaties op met woonwinkel Ikea en vliegmaatschappij Ryanair.

Online werd Pleasure Beach daardoor het mikpunt van spot. Kennelijk heeft het park zich er iets van aangetrokken, want het blauw-gele logo is alweer verdwenen. In plaats daarvan introduceerde men verschillende varianten met wisselende kleuren.

Op Facebook verscheen een logo met turqoise letters. Op de officiële website zijn de letters wit, tegen een donkerblauwe achtergrond. Op Instagram oogt het logo nu gifgroen. Het uitroepteken ernaast is in alle gevallen roze. Pleasure Beach heeft zelf niet expliciet gecommuniceerd over de nieuwe huisstijl: fans moesten alle veranderingen zelf vernemen via social media.



Meer Pleasure Beach Resort
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be