Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
PortAventura World

Dromerige reclamecampagne PortAventura World gaat over creëren van herinneringen

14-03-2023, 23.27 uur

Hoe worden herinneringen gemaakt? Die vraag staat centraal in een nieuwe reclamecampagne van PortAventura World. Het Spaanse pretparkresort lanceerde vandaag een reclamespot in het Spaans, Engels en Frans. Daarin wordt de toeristische bestemming in Salou gepromoot als een plek om herinneringen te creëren.

In het filmpje van 49 seconden zijn dromerige beelden te zien van personen die bijzondere dingen beleven in de parken en hotels van PortAventura. "Hoe kun je ervoor zorgen dat je iets nooit meer zult vergeten?", vraagt een voice-over. "Misschien is het toeval. Misschien ook niet." De bijbehorende slogan luidt "Made to Remember".

"In ons resort laten we niets aan het toeval over", laat PortAventura World weten in een toelichting op de campagne. "Over alles is zo nagedacht dat je de opgedane ervaringen nooit meer zult vergeten. Je zult de emoties keer op keer opnieuw in je hoofd beleven, waardoor je zo zal glimlachen dat het onmogelijk is om te verbergen dat je iets ongelofelijks hebt meegemaakt."



Bezoek onze webshop op Pretparkwinkel.nl
Meer PortAventura World
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be