Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Walibi Belgium

Klanten Walibi Belgium moeten terugbetaling zelf regelen

25-11-2020, 21.05 uur | Reacties

Wie tickets heeft gekocht voor de dagen dat Walibi Belgium onverwachts gesloten was, moet de terugbetaling van het aankoopbedrag zelf regelen. Daarvoor heeft het Belgische pretpark een speciale pagina in het leven geroepen, te vinden op walibi.be/nl/covid-19/terugbetaling.

Daar kunnen klanten de barcode van hun entreebewijs invullen. Het gaat om toegangskaarten voor de periode tussen 24 oktober en 8 november 2020. Walibi moest het seizoen vroegtijdig beëindigen vanwege de aangescherpte coronaregels in België. Eerder werd al besloten om een muziekfestival te schrappen.

Alle aanvragen dienen vóór 31 januari 2021 binnen te zijn. De terugbetaling zal in februari plaatsvinden. Het bewaren van de tickets voor volgend seizoen is geen optie. "Deze tickets zullen niet meer gebruikt kunnen worden als toegang tot het park", benadrukt Walibi.

Aqualibi
Abonnementhouders kunnen de pagina ook gebruiken om een deel van hun abonnementsgeld terug te vragen. Jaarkaarten voor Aqualibi zullen verlengd worden.

Walibi Belgium koos voor een andere compensatieregeling dan zusterpark Walibi Holland, waar alle ongebruikte entreekaarten voor de Halloween Fright Nights automatisch terugbetaald werden. Beide bedrijven zijn onderdeel van parkengroep Compagnie des Alpes.

Meer Walibi Belgium
Reacties