Welkom!

Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.

Help ons door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
Deze hinderlijke boodschap zal dan verdwijnen. Bedankt!
Plopsaland De Panne

Opvallende sponsordeal: Plopsaland wijzigt naam van Plopsa Theater

01-10-2019, 14:57 uur | Reacties

Plopsaland heeft een opvallende overeenkomst gesloten. Het grote theater in het Vlaamse attractiepark krijgt een nieuwe naam. Vanaf 11 oktober wordt het bekende Plopsa Theater gesponsord door Proximus, het grootste telecommunicatiebedrijf in België. Dan gaat het theatercomplex officieel door het leven als Proximus Theater.

De komende tijd wordt de nieuwe naam - met een bijbehorend logo - langzaam maar zeker ingevoerd. Ook het beeldmerk op de gevel zal worden aangepast. De website van het theater is voortaan bereikbaar via proximustheater.be.

ZIE OOK: Samson & Gert nemen afscheid van Plopsaland: allerlaatste optreden

Plopsaland en Proximus werken al langer met elkaar samen. Zo verzorgt de firma de wifi en oplaadpunten voor mobiele telefoons in het park. Ook vinden er regelmatig evenementen voor Proximus-klanten plaats in Plopsaland. Nu gaan beide partijen nog een stap verder.

Neutraler
"We geven het theater met deze verandering een neutralere naam voor externe concerten, musicals en liveoptredens die buiten de uren van het park plaatsvinden", zegt Plopsa-directeur Steve Van den Kerkhof. "Anderzijds linken we onze eigen parkshows rechtstreeks aan Proximus, die Studio 100 TV in haar aanbod heeft."

De theaterzaal, gelegen bij de entree van Plopsaland De Panne, opende in 2013. Er is plaats voor 1400 toeschouwers. De aangrenzende foyer heeft een capaciteit van ongeveer 1200 personen. Volgend jaar gaat pal naast het theater het eerste Plopsa Hotel open.

ZIE OOK: Plopsaland wil opdringerige straatverkopers een halt toeroepen

Reacties
Bijdrage