Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Walibi Holland

Walibi Holland grijpt terug naar oude slogan #Hardgaan

20-01-2018, 15.19 uur

Walibi Holland haalt de oude slogan #Hardgaan weer van stal. De bekende leus, geïntroduceerd in 2014, werd vorig jaar vervangen door 'Dare to get Real'. In 2018 gaat het pretpark opnieuw 'Hardgaan' hanteren.

Dat heeft directrice Mascha van Till laten weten op Twitter. "Hiermee ontwikkelen we door op de succesvolle campagne, gestart in 2014." Er komt een nieuwe reclamecampagne, gericht op tieners en jongvolwassenen. "De achtbanen zullen de hoofdrol spelen in de communicatie."

De slogan 'Dare to get Real' werd in 2017 niet goed ontvangen. "Het resultaat bleef achter en de boodschap was te ingewikkeld en te diepgaand", viel afgelopen najaar te lezen in een interne memo. "We hebben ons waarschijnlijk op een te nauwe doelgroep gericht."

In december bleek dat Walibi nog twijfelde over een nieuwe slogan. In een enquête werden toen vijf opties genoemd: 'No Chill!', 'De dikste kicks', 'Schreeuw het uit!', 'Walibi, holy @#!*' en 'Waaaaaaalibi!'. Uiteindelijk is toch besloten om een oude kreet terug te brengen.



Meer Walibi Holland
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be