Welkom!

Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.

Help ons door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
Deze hinderlijke boodschap zal dan verdwijnen. Bedankt!
Disneyland Paris

Kaartverkoop hardloopwedstrijd Disneyland Paris loopt in de soep: 'Waardeloos en schandalig'

15-06-2017, 13:41 uur | Reacties

Honderden Disney-fans zijn boos op de organisatie van een hardloopevenement in Disneyland Paris. Eigenlijk zou gistermiddag om 16.00 uur de kaartverkoop van het sportevenement runDisney van start gaan. Maar terwijl talloze sportievelingen in de startblokken stonden om online tickets aan te schaffen, gebeurde er niks.

De website van runDisney werd niet aangepast en ook op de social media-kanalen van het evenement bleef het stil. Vervolgens werd de organisatie bedolven onder klachten.

ZIE OOK: Populaire hardloopwedstrijd in Disneyland Paris krijgt tweede editie

"Laat ons niet een heel jaar wachten op dit moment, om vervolgens niks te doen", schrijft Megan Daniella op Twitter. "Dit is belachelijk", foetert ene Rachel. "Zijn jullie in slaap gevallen of zo?", vraagt Joanne Newman zich af. Andy: "Ik ben niet zo boos geweest op Disney sinds Mufasa werd vermoord." Sharon James: "Ik wacht hier al zes maanden op." Martin: "De communicatie is dramatisch."

"Wij waren er klaar voor, jullie overduidelijk niet", meldt Annabel Davies in een boos Twitter-bericht. "Dit is niet hoe je een evenement organiseert", zegt een Disney-fan. Lucy Baverstock: "Waarom horen we niks?" Axel laat weten: "Ik overweeg zo langzamerhand om dit waardeloos georganiseerde evenement over te slaan."

Micaela Bassford spreekt over "een hopeloze service". "Wij moesten hier in Australië tot midden in de nacht voor wakker blijven." Chris Field: "Het gebrek aan communicatie is stuitend." Kim: "Schandalig, ik heb hier een uur voor vrij genomen."

Pas om 18.53 uur, bijna drie uur nadat de kaartverkoop van start had moeten gaan, kwam er een eerste officiële verklaring van runDisney: "Door een technisch probleem is de kaartverkoop tot nader order uitgesteld. Onze excuses."

Ook daar kwamen talloze woedende reacties op. Alexander Raemaekers: "Het duurde drie uur om dat te antwoorden?! Zéér onprofessioneel, ik ben mijn vertrouwen in jullie kwijt." Missy: "Vreselijke communicatie." Angelina McConnell?: "Jullie manier van communiceren is gestoord."

Carly Straughan: "Lachwekkend dat we drie uur hebben moeten wachten op een excuus." Rebecca: "Frustrerend, teleurstellend en onacceptabel." Robin Schreuders: "Wát een organisatie." Karen: "Hoe slecht runDisney dit heeft geregeld is choquerend." Rachel: "Ik ben er klaar mee. Als jullie niet eens kaarten kunnen verkopen, hoef ik niet te zien hoe het evenement zelf wordt georganiseerd."

ZIE OOK: Hardloopwedstrijd met vijftienduizend Disney-fans in Disneyland Paris

Reacties