Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Efteling

Efteling in zee met youtubers voor nieuwe serie 'Na Sluitingstijd'

11-04-2016, 17.16 uur

De Efteling gaat intensief samenwerken met bekende youtubers. In de nieuwe videoserie 'Na Sluitingstijd' krijgen YouTube-helden de kans om opdrachten uit te voeren als het pretpark dicht is. In de eerste aflevering gaan twee teams een potje lasergamen bij het Volk van Laaf.

Daarvoor werden de jongens van de kanalen Ponkers en Freakychannel3 uitgenodigd, goed voor respectievelijk 325.000 en 24.000 volgers. De komende weken komt er elke maandag een nieuwe aflevering online.

Voor de Efteling is de serie een makkelijk marketinginstrument om een nieuwe doelgroep te bereiken. Tot nu toe kwam het park vooral ongevraagd voorbij in filmpjes van youtubers, bijvoorbeeld als werd aangetoond hoe makkelijk het is om binnen te komen zonder te betalen.



Bezoek onze webshop op Pretparkwinkel.nl
Meer Efteling
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be