Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Efteling

Efteling durft nieuwe slogan niet aan in Engeland

20-03-2015, 20.00 uur

De nieuwe slogan van de Efteling wordt vanaf deze week overal gehanteerd, behalve in Engeland. Nederlanders, Belgen, Fransen en Duitsers krijgen hun eigen versie van de leus "Echt waar" voorgeschoteld. Opmerkelijk genoeg wordt in reclamemateriaal voor de de Britse markt nog gewoon een oude slagzin gehanteerd.

Britten leren het Kaatsheuvelse pretpark kennen als "World of Wonders". Kennelijk is uit marktonderzoek gebleken dat de slogan "Really true" geen zoden aan de dijk zet in het Verenigd Koninkrijk. In commercials op de Franse en Duitse televisie komen respectievelijk de kreten "Pour de vrai" en "Wirklich wahr" voorbij.

De Efteling heeft sinds vorige maand een speciale marketingmanager in dienst die bezoekers uit Engeland naar het attractiepark moet lokken.

Meer Efteling
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings op Twitter
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be