Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Efteling

Dit wordt de nieuwe slogan van de Efteling

03-03-2015, 22.46 uur

De Efteling krijgt een nieuwe slogan. Vanaf komend voorjaar profileert het pretpark zich met leus "Echt waar. Efteling". Die gaat onder meer gebruikt worden in foldermateriaal en in reclamespotjes op radio en televisie.

Het idee is om personen in commercials een ongelofelijke bewering over hun Efteling-bezoek te laten doen, gevolgd door de nieuwe slogan. Zo komt er in een folder een jongetje te staan met het citaat: "De draak had me bijna te pakken."

De zogeheten 'pay-off' vervangt de kreet "Wereld vol Verwondering", die pas in februari 2014 geïntroduceerd werd. Daarvoor gebruikte de Efteling jarenlang "Sprookjes bestaan". Veel Nederlanders kennen het Brabantse attractiepark echter nog steeds als de "Wereld vol Wonderen", een slogan uit 1990.

Meer Efteling
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings op Twitter
Looopings verscheen eerder op o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad Hart van Nederland Editie NL ANP BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be