Welkom!

Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Reclamebanners zijn voor Looopings de belangrijkste inkomstenbron.

Help ons door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
Deze hinderlijke boodschap zal dan verdwijnen. Bedankt!
Walibi Holland

Walibi start interactieve campagne: kijkers kiezen slachtoffers

04-09-2018, 16:48 uur | Reacties

Een nieuwe reclamecampagne van Walibi Holland laat kijkers beslissen wie het volgende slachtoffer wordt van Eddie de Clown. Het pretpark is vandaag begonnen met het promoten van de Halloween Fright Nights. Onderdeel daarvan is een opvallende interactieve campagne op social media.

Halloween-mascotte Eddie speelt de hoofdrol. Om alle griezels in het pretpark te vermaken, heeft hij verschillende onschuldige Walibi-bezoekers op hardhandige wijze ontvoerd. Dat is te zien op Facebook en YouTube.

ZIE OOK: Dit is er nieuw tijdens de Halloween Fright Nights 2018 in Walibi

Via het Instagram van de horrorclown hebben kijkers invloed op de afloop van de video's. Zij kunnen later met behulp van een poll bepalen wie als eerste de pijp uit gaat. Op welke manier dat gebeurt, hangt af van een draai aan het Wheel of Fear. Daarop staan onheilspellende termen als 'Kettingzaag', 'Verstikking', 'Zoutzuur' en 'Levend begraven'.

De Halloween Fright Nights vinden plaats op twaalf dagen tussen 6 en 28 oktober. Er komen zes spookhuizen, zeven scare zones en een walkthrough.



ZIE OOK: Eddie de Clown krijgt eigen attractie in Walibi Holland

Reacties